Peer Gynt

Anitra's Dance (Anitras dans)

(Σκηνή αραβική σε μία όαση. Ο Περ Γκυντ με ανατολίτικη φορεσιά κάθεται πάνω σε μαξιλάρια. Πίνει καφέ και καπνίζει μακρύ τσιμπούκι. Η Ανίτρα και άλλα κορίτσια μαζί χορεύουν και τραγουδούν μπροστά του.)

ΧΟΡΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ

Ο προφήτης μας ήρθε!
ο προφήτης, ο κύριος
στ' άλογό του καβάλα
μες απ' των άμμων τη θάλασσα!
Σε μας, σε μας ήρθε
ο προφήτης, ο κύριος
με το καράβι
μες απ' των άμμων τη θάλασσα.
Χτυπάτε φλογέρες
και τύμπανα. Ο προφήτης
ο προφήτης μας ήρθε!

ΑΝΙΤΡΑ

Από την έρημο ήρθε.
Στα στήθη του λάμπουν
χρυσάφι, πετράδια.
Όπου πάει σπέρνει φως,
πίσωθέ του σιμούν
ξεραΐλα, σκοτάδια!
Ο μυριόλαμπρος ήρθε,
από την έρημο ήρθε,
στολισμένος σαν ήλιος,
ο προφήτης μας ήρθε!

ΧΟΡΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ

Χτυπάτε φλογέρες
και τύμπανα. Ο προφήτης
ο προφήτης μας ήρθε!

(Χορεύουνε με σιγαλή μουσική.)


Solveig's Song (Solveigs Sang)

(Αδράζεται πάνω της σφιχτά και κρύβει το πρόσωπό του στον κόρφο της. Μακρινή σιωπή. Ο ήλιος βγαίνει.)

SOLVEIG (τραγουδά απαλά)

Κοιμήσου, αγόρι μου ακριβό! Θα σε κουνήσω, θα σου αγρυπνήσω. Τ' αγόρι στον κόρφο της μάνας γυρτό μια ολάκερη παίζει ζωή γελαστό. Τ' αγόρι στης μάνας τα στήθη ακουμπά μια ζωή. Ο θεός, χαρά μου, να σε βλογά! Τ' αγόρι σύχαζε στην καρδιά μου σφιχτά μια ζωή. Τώρα κουράστηκα πια. Κοιμήσου αγόρι μου ακριβό! θα σε κουνήσω, θα σου αγρυπνήσω!

Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΑ (πίσω από το σπίτι)

Θ' ανταμώσουμε Περ, στο τρίστρατο τ' άλλο, και εκεί θα δούμε αν... δε μιλώ άλλο.

SOLVEIG (τραγουδά δυνατότερα στη λάμψη της ημέρας)

Θα σε κουνήσω, θα σου αγρυπνήσω κοιμού, νειρεύου, αγόρι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου